dissabte, 17 de gener del 2009

Meme



Hola a tots els que formeu aquest blog!
Em toca continuar esta cadena de "memes" gràcies a Santi. És la primera vegada que escric al blog, així que a veure si m'aclare.


En primer lloc, he de pujar la imatge del diablet.
OK

Ara he d'escriure les normes:
  • Compartir 3 coses que mai haja fet, però que m'agradaria fer:
  1. Còrrer la marathó de NY i acabar-la amb una marca acceptable.
  2. Veure una posta de Sol al Sàhara amb companyia grata i silenciosa.
  3. Escriure un llibre per al meu nebot.
  • Compartir 3 coses que mai he fet i que mai faria:
  1. Conduir una moto de gran cilindrada a gran velocitat: la por em pot i crec que tampoc sóc una experta conductora a 2 rodes.
  2. Ser una princesa de conte i esperar a que un príncep blau em salve. Què avorrit!
  3. Tatuar-me: no puc amb les agulles!!!!!!!!!
  • Triar a 3 persones que continuen el meme:

Ana, Patri i Lorena.

  • Avisar-les.

1 comentari:

santi ha dit...

Un llibre no sé, però unes cuantes entrades com aquesta espere que pugues fer aviat. Benvinguda al blog.

Ja quedarem un dia per fer footing!

Oscula